Göksel - Sabır Şarkı Sözleri

Kapak Resmi:




Şarkıcı: Göksel
Albüm: Yollar
Parça: Sabır
Şarkı Sözleri:

Sabır, sabır, ya sabır
Sabır, sabır, ya sabır
Canımdan bezdim, öyle öyle beterim
Oyuncak oldum ellerindeyim
Canımdan bezdim, öyle öyle beterim
Oyuncak oldum ellerindeyim
Kölemiyim ben ay?
Gel deyince, geleyim
Sıkılınca gideyim
Yazık bana vay
Kime şikayet edeyim?
Başından ne bileyim
Sabır, sabır, ya sabır
Sabır, sabır, ya sabır
Belkide akıllanır, ah
Belkide akıllanır
Sabır, sabır, ya sabır
Sabır, sabır, ya sabır
Belkide akıllanır, ah
Belkide akıllanır
Canımdan bezdim, öyle öyle beterim
Oyuncak oldum ellerindeyim
Canımdan bezdim, öyle öyle beterim
Oyuncak oldum ellerindeyim
Kölemiyim ben ay?
Gel deyince, geleyim
Sıkılınca gideyim
Yazık bana vay
Kime şikayet edeyim?
Başından ne bileyim
Sabır, sabır, ya sabır
Sabır, sabır, ya sabır
Belkide akıllanır, ah
Belkide akıllanır
Sabır, sabır, ya sabır
Sabır, sabır, ya sabır
Belkide akıllanır, ah
Belkide akıllanır
Sabır, sabır, ya sabır
Sabır, sabır, ya sabır
Belkide akıllanır, ah
Belkide akıllanır

Video Klip:


Yorumlar