Canbay & Oğulcan Nihat - Yana Yana Şarkı Sözleri

Kapak Resmi:

Canbay & Oğulcan Nihat - Yana Yana Şarkı Sözleri



Şarkıcı: Canbay & Oğulcan Nihat
Albüm: Single
Parça: Yana Yana
Şarkı Sözleri:

Beni ben yapan etken derdimdir Baktım da çok erken devrildim Tüm gözyaşların yere serpilsin Biz yoksak hayırdır sen kimsin? Ama gönlümdesin Kimseyi yolundan döndürtmedik Anlatayım sana körlük nedir Ben gözlerine baktım sürgün yedim Çıkar oğlum o kafanı pencereden Herkes boyun eğer ama ben gelemem Bir dostla yemek yedik aynı tencereden Doyan hançeri sapladı en tepeden Kapım açık benim her gelene Hiç keyfim yok bakıyom perdelere Bir gün güldürür yüzümüzü derdi veren Bütün herkesi yatırıcaz istemeden Köşeyi dönünce sokaklara Elinde bir sigara yana yana Üstü başı toz yürür yarınlara Yanına kalmaz yaram ölürüm aldırma yar Yemin olsun yanındayım Sen yeterki unutmayı sarılmayı Mektup yazdım gelir yakındadır Sakın ağlama okurken satırları Bugün şubat üç ölümünü hatırladım Yok vallahi o kadar darılmadım Belki adını rüyamda sayıkladım Bana her çiçek gülüşünü anımsatır Ateş içinde ayaklarım olan oldu Hiçbirşey ayıkmadım Sen nesin gönlümdeki arafmısın Beni boşver kendinle aran nasıl Bir cinayet var biz tarafsızız Beni onlar boş yere aramasın Mahalleyi terk edicem kararlıyım Dostumu kaybettim zarardayım

Video Klip:

Yorumlar