PERA SADECE SEN ŞARKI SÖZLERİ



Bir oyunun içinde oyuncak olmuşum.
Sen bir çocuk gibi neşeye, ben hüzne boğulmuşum.
Ya sen ittin uçurumdan, ya da ben kendim düştüm;
Ne farkederdi ki tutup da kaldırmıyorsan. 
Ağlarım eski dostumdur gözyaşlarım,
Saklarım içinde bütün kederlerimi.
Gidenleri uğurladığımı sanmıştım,
Unutamam ki beni mahvedenleri. 
Aslında hepsi sadece sen... 
Bak yine düşüyorum, giden gittiği gibi.
Gittiğin yerde mutlu ol, ben yokmuşum gibi!
Sormasan da halimi, yazılmış kaderim.
Kederdir dostum,
Yalnızlık sevgilim.
Bu savaşın içinde malup olmuşum.
Sen bir zafere koşarken, bak ben yorulmuşum.
Ya sen vurdun kalbimden, ya da ben öyle sevdim;
Söyle farkeder mi beni görmüyorsan. 
Ölmüşüm; soğuk bir toprağa düşmüşüm.
Öldürmem, kalbimde kalan bu izleri.
Gülüşleri beni ısıtır sanmıştım,
Unutamam ki beni mahvedenleri... 
Aslında hepsi sadece sen... 
Bak yine düşüyorum, giden gittiği gibi.
Gittiğin yerde mutlu ol, ben yokmuşum gibi!
Sormasan da halimi, yazılmış kaderim.
Kederdir dostum,
Yalnızlık sevgilim. 

Yorumlar