Taladro - Sihir Şarkı Sözleri

Kapak Resmi:
Taladro best of taladro albümünden sihir şarkı sözleri

Şarkıcı: Taladro
Albüm: Best Of Taladro
Parça: Sihir Numara: 10
Şarkı Sözleri:




1. Verse
evimden uzaktayım,burası sisli bir mağara
içimi döktüğüm onlarca şarkı,dertli bir nara
bugün de yoksun ve gözleri manam
değişen birkaç şey dışında aynı vuslatım hala
bir de memleketim kokuyor bu ara geçtiğim yollar
seni seçtiğim anlar gözümde canlanır hala
ve kirpiklerimi ıslatan şu falsolu sonlar
sanırım kaybettiğim gençliğim onlar
birden soluklanma hissi gelip kaplıyor ömrü
sende idare et yoruldun da vay deli gönlüm
sen diye sayıklayan bir ezberi gömdü
düşün..yıkılmış bir şehir ve nefreti gördü
dön bi oğluna bak boğazın düğümlendi ana
bugün de susuyorum..unutmam ama
kalbimin duvarlarını linç ettin,karışma bana
bugün de içiyosam konuşmamana
artı,kafamı kurcalıyo sonuçlar ana
eğer,vicdanın rahatsa gel haklıyım de bana
yüzüme bakınca bulamıyorsan eski seni
bugün git o saçları kırık aynalarda tara

Nakarat
”nasıl bir intikam..
geriye bak bıraktığın büyük bir inziva
daha da iyisi var,uzatma artık
sen,zararsız sansan da karanlığın zehri var”

”bu yorgunluğun değeri var
aşkın,kalbin ve gözün gönlü dar
bu evin,bu gölün,bu derdin acısı varsa
üzülme gözüm elbet işe yarar bir sihri var”

2. Verse
hiç olmayan çatımızdan damlıyor su
aşkım ilaçlarımı içtim,neden ağlıyosun ?
sonra dişlerini sıkıp içinden lan diyosun
bütün gerçekliğim senken yalanlıyosun
tavrım hiç bitmeyen film gibi,bazı zaman normal
misal gelmeyen sonlar
basit bi tahminle dört dakika suçluyumdur yazdığımdan seni
peki ya sonra..
bu yolda senle durmak,savaşım hep biz olmak
savaşım biz olmak ta sevdiğim korkak
acı,herkese sormak seni
yıllarca sırtındaydım arkana dön bak
ve artık yorma beni duruşum senle şıktı
ben daha yaz görmedim sonbahar ne ara çıktı
dileğim beni unutman,içimden söylüyosam
yangın alsın her yarını aşk kanıyo şıktı..
görmüyosun beni,bilmiyosun
ve kasti duymuyosun he mi ?
niye hissetmiyo elin
ölüyüm kalbimi sıktığından beri

Nakarat
”nasıl bir intikam..
geriye bak bıraktığın büyük bir inziva
daha da iyisi var,uzatma artık
sen,zararsız sansan da karanlığın zehri var”

”bu yorgunluğun değeri var
aşkın,kalbin ve gözün gönlü dar
bu evin,bu gölün,bu derdin acısı varsa
üzülme gözüm elbet işe yarar bir sihri var”

Video Klip:


Yorumlar